Ковачевски – Савада: Заинтересираност од Јапонија за инвестиции и силна поддршка за евроинтеграциите и обединета Европа

Макфакс

18/05/2022

20:15

2.343

Големина на фонт

а а а

Претседателот на Владата, Димитар Ковачевски, се сретна со јапонскиот амбасадор во земјата, Хиронори Савада.

На состанокот се потврдени традиционално добрите и пријателски односи помеѓу двете држави и определеноста од двете страни за развој на соработката. Посочено е дека предвидената скорешна посета на министерот за надворешни работи, Бујар Османи, на Јапонија е потврда за блиската билатерална соработка меѓу државите.

Заеднички е оценето дека постојат потенцијали за унапредување на економската соработка. Во таа насока пренесена е заинтересираност од јапонски компании за инвестирање во земјата.

Истакната е и силна поддршка од Јапонија за напредокот на нашата држава во европските интеграции бидејки, како што е оценето, од важност за сите, и за Северна Македонија, но и за Европската Унија и за светот, е обединета Европа, со интегриран Западен Балкан во Унијата.

Исто така, заеднички е констатирана важноста на политичката стабилност во државава, со цел задржување на економската и на социјалната стабилност во полза на граѓаните.

Премиерот Ковачевски се заблагодари за искреното пријателство со Јапонија и за значајната поддршка што ја добива земјата од Јапонија како еден од најголемите билатерални донатори. Тој ја поздрави иницијативата на Јапонија за соработка со Западен Балкан од 2018 година и упати покана до компаниите во Јапонија за посета на државата.

„Економијата е стабилна и денарот е стабилен. Носиме одлуки за доброто на граѓаните и нема да дозволиме какви било несериозни притисоци за политички интереси да наштетат. За таа цел, ја развиваме и регионалната соработка преку иницијативата ‘Отворен Балкан’. Во однос на отворањето преговори, Република Северна Македонија го прави потребното, работиме напорно за напредок на државата и поставени сме принципиелно во развојот на добрососедските односи“, рече премиерот Ковачевски.




Спонзорирани линкови

Маркетинг