„Pepsi“ го претстави своето ново лого. Кога ги прашале луѓето по сеќавање да го нацртаат логото на „Pepsi“, многумина се присетиле на кругот со црвени, бели и сини бои кој е симбол на брендот.
Зборот „Pepsi“ во поголемиот дел од случаите беше на средина на тој круг. Сегашното лого не изгледа така, па компанијата го зела предвид сеќавањето на купувачот и направила промена.
„Не можевме да го игнорираме таквиот вид на увид. Наместо да го отфрлиме, одлучивме да го прифатиме“, изјавил главниот дизајнер на „Pepsi“, Маро Порцини за „CNN“. Така „Pepsi“ вчера го претстави новото лого кое ќе биде распространето по САД есенва, а глобално идната година.
Се чини дека на многу од луѓето во сеќавање им останало логото на „Pepsi“ од 90-тите години затоа што ова новото многу наликува на тоа.
Логото од 90-тите е модернизирано, односно надоградено со нови елементи, вклучувајќи различен фонт и боја на буквите. Промените се осмислени не само за да го следите човековото сеќавање на логото, туку и за да привлечете внимание на линијата на „Pepsi“ без шеќер која е клучен план на растот на компанијата.
„Pepsi“ постои веќе 125 години и често го ажурираат својот бренд. Моменталниот визуелен идентитет претставен е во 2008 година, но сега веќе застарел.
Станува збор за „Pepsi“ кој во моменталното лого е одвоено од кругот.
„Тоа се мали букви, друг фонт, сината боја е малку придушена. Не оддава со самодоверба и енергија која брендот всушност ја претставува“, изјавил главниот маркетинг директор на компанијата Тод Каплан.
Како што вели Каплан, „Pepsi“ е самоуверен бренд којшто претставува задоволство без пардон, а моменталното лого тоа не го репрезентира. Новото лого има големи букви во средина на кругот, украсено е во бели линии кои се протегаат меѓу црвените и сините бранови.