Јапонскиот одговор на „Brabus“-овата доработка на „G-класата“ би можел да биде токму ваква „Toyota“.
„Toyota Land Cruiser“, и покрај својот луксуз, останува вистински теренец што ретко кој го избира само заради изгледот, а уште помалку како статусен симбол. Особено во Европа, каде што во такви случаи подобро поминуваат луксузните „SUV“ возила, додека најпребирливите поери ја избираат култната „G-класа“, секако со дополнителен тјунинг за значителна цена.
Во Јапонија, нешто слично може да понуди „Wald International“. Зад името „Desert Series Black Bison Edition“ се крие најновиот производ на тјунинг-компанијата, кој беше претставен токму на саемот во Осака. Промените се насочени кон визуелниот изглед, што вклучува нови браници, голем отвор за воздух на хаубата и дополнителни „LED“ светла на покривот.
Додадете на сето тоа лифт кит, пошироки браници и низа каросериски детали – сè со цел да се добие моќен теренец со крајно агресивен изглед. „Wald“ нуди и „улична“ верзија без теренски гуми, која е дополнително спуштена и првенствено наменета за авантури на асфалт.
Треба да се има предвид дека ова е класичен теренец без самонесечка каросерија. Како таков, неговите перформанси се важни, но главно надвор од асфалтните патишта.
Фабрички, „2.7 V6“ моторот нуди „163 КС и 246 Nm“, додека „2.8 дизел моторот“ испорачува позначајни „204 КС и 500 Nm“. „Wald“ не се меша во ова и ја задржува фабричката понуда.
Затоа, ако сакате агресивен изглед и огромна моќност, ќе мора да се обратите на некоја друга адреса.