„Икеа“ се вклучи во ситуацијата со проблемот со галебите во Брајтон, со серија реклами „надвор од домот“ кои е невозможно да се пропуштат - или да се исчистат.
Промовирајќи го отворањето на својата нова продавница во крајбрежниот град, брендот (заедно со агенцијата „Мадер“) залепил слики од својата палета на мебел со еден локален идентитет: птичји измет.
Од столчиња до шкафчиња за документи, секој постер изгледа како да е „бомбардиран“ од најозлогласените „жители“ на градот.
„Излезете од влезната врата, седнете на клупа или погледнете низ прозорецот на вашиот автомобил, насекаде има подароци оставени за вас. Тоа едноставно е дел од животот со кој се справува секој жител на Брајтон“, изјавија од агенцијата во објава на „LinkedIn“.
Шведскиот гигант очигледно е дека го фаворизира хуморот.
Покрај тоа, продавницата за домашни миленици отвори „киоск за осигурување од кражба“, давајќи му бесплатен чипс на локалното население за да се обидат да се „искупат“ за сите оброци нарушени од озлогласените проблематични птици во градот во текот на годините.
Ова исто е најдобриот пример за хиперлокален маркетинг – трикот со галебот ја погодува вистинската смисла: смешен, релативен и непогрешливо поврзан со брендот.