Во кои брендови најмногу веруваат возачите кога купуваат половен автомобил? Еден бренд непријатно изненадил

Супермен

10/09/2024

18:30

8.932

Големина на фонт

а а а

Американски „Consumer Reports“ направи големо истражување за доверливоста на користените автомобили.

За да ги состави овие рангирања за доверливост, „Consumer Reports“ прегледа повеќе од 150.000 возила од 2014 до 2109 година во сопственост на неговите членови, споредувајќи го бројот на проблеми што секој автомобил ги имал со просекот за сите возила. Овој процес произведе оценки за доверливост за секој бренд.


„Lexus“ и „Toyota“ беа најсигурни брендови на користени автомобили со голема разлика во однос на сите други, потврдувајќи ја нивната репутација меѓу клиентите, пишува „Auto Klub“. Стивен Елек, програмски менаџер на „Consumer Reports“ за автомобилска анализа на податоци, рече дека двата бренда се познати по „конзервативното постепено подобрување на целата производна линија, наместо да воведуваат многу сосема нови системи“.


Од друга страна, „Chrysler“, „Dodge“, „Tesla“, „Jeep“ и „Ram“ имале најлоша оценка за доверливост. Интересно, брендовите со најлоши резултати, освен „Tesla“, се во сопственост на „Stellantis“.

Ова е список на брендови во кои возачите најмногу веруваат кога купуваат половен автомобил:

1. Lexus

2. Toyota

3. Mazda

4. Acura

5. Honda

6. Buick

7. BMW

8. Subaru

9. Nissan

10. Mercedes-Benz

11. Cadillac

12. Mini

13. Lincoln

14. Volkswagen

15. Volvo

16. Audi

17. Hyundai

18. Chevrolet

19. Kia

20. Ford

21. GMC

22. Ram

23. Jeep

24. Tesla


25. Dodge

26. Chrysler

Иако овие рангирања даваат широк поглед на доверливоста на брендот, експертите сепак советуваат да се истражува секој модел поединечно кога се купува. Генерално несигурниот бренд може сè уште да понуди извонреден модел, исто како што традиционално сигурен бренд може да ве изненади со лош модел.

Покрај тоа, исклучително е важно да се земат предвид трошоците и видот на поправките. Едно возило може да има повеќе проблеми со евтини поправки, додека друго може да биде склоно кон помалку скапи проблеми.


Спонзорирани линкови

Маркетинг
назад до tocka.com.mk