Youtube воведе промена која може да го урне: Корисниците се гласни и незадоволни!

Точка

30/10/2024

15:15

1.577

Големина на фонт

а а а

YouTube започна со тестирање на нов распоред на почетната страница, со што се отстранува прикажувањето на датумот на објавување на видеото и бројот на прегледи.

Промената предизвика бурни реакции кај корисниците, од оние кои се загрижени за транспарентноста до оние кои веруваат дека овој потег може да им помогне на создавачите со помалку прегледи.

Гугл, сопственикот на YouTube, веќе подолго време експериментира со различни промени на страницата. Еден од најконтроверзните потези беше отстранувањето на бројот на недопаѓања уште во 2021 година, што предизвика негодување ширум светот. Корисниците потоа брзо развија екстензија на прелистувачот за да ја вратат оваа опција.


Новата промена сега вклучува отстранување на бројот на прегледи и датумот на објавување, така што фокусот е само на насловот, сликичката и името на каналот.

Кориснички реакции на новиот дизајн

Информациите за новиот изглед дојдоа од VidIQ, кој ја објави веста на социјалната мрежа X (поранешен Twitter) на 28 октомври. На објавената фотографија е прикажана почетната страница со шест видеа, каде што се видливи само насловот, сликичката и името на каналот. Бројот на прегледи и датумот беа испуштени, што предизвика бројни коментари од корисниците.


Еден корисник коментира: „Бројот на прегледи и датумот се важни при изборот помеѓу видеа на иста тема. Ја разбирам логиката зад промената, но ова не е добро за корисниците или создавачите“. Други се согласија дека датумот е клучен кога барате ажурирани информации, додека некои сметаа дека отстранувањето на бројот на прегледи може да им помогне на видеата со помалку прегледи.

Познатиот јутјубер Маркес „МКБХД“ Браунли исто така ги сподели своите размислувања, истакнувајќи: „Престанете да го бркате Нетфликс, бидете Јутјуб“. Иако многу корисници ги критикуваат овие промени, некои гледаат придобивки за помалку популарните создавачи, бидејќи отстранувањето на бројот на прегледи може да ја мотивира публиката да им даде шанса на видеата кои инаку нема да привлечат внимание.


Оваа промена доаѓа само неколку дена откако беше објавено дека YouTube тестира поевтина верзија на YouTube Premium, со ограничен број реклами на уредите на сите корисници.




Спонзорирани линкови

Маркетинг