Поради густата магла што ја зафати скопската котлина, авиосообраќајот на Меѓународниот аеродром Скопје беше отежнат, при што беа откажани, пренасочени и одложени повеќе летови.
По пладне временските услови почнаа да се подобруваат и дел од летовите беа реализирани. Од ТАВ Македонија апелираат патниците редовно да ги следат информациите од своите авиокомпании, бидејќи состојбата зависи од временските услови.
Густата магла што денеска ја зафати скопската котлина предизвика сериозни нарушувања во авиосообраќајот на Меѓународниот аеродром Скопје. Поради значително намалената видливост, од раните утрински часови па сѐ до 14 часот беа откажани вкупно пет летови, два авиона беа пренасочени кон други аеродроми, а уште шест лета се соочија со доцнења. Оваа состојба создаде проблеми за голем број патници кои беа приморани да чекаат или да ги менуваат своите патни планови.

Од компанијата ТАВ Македонија, која управува со аеродромот, информираа дека временските услови започнале постепено да се подобруваат по 12 часот напладне. Како резултат на тоа, три авиони успешно слетале на скопскиот аеродром, и тоа од Дортмунд, Истанбул и Париз. Во исто време, еден лет успеал да полета кон Истанбул, додека уште три лета биле подготвени за полетување кон Осло, Љубљана и Баден-Баден, чекајќи поволни услови и одобрение од контролата на летање.

Од ТАВ Македонија упатија апел до сите патници редовно да ги следат известувањата од своите авиокомпании, бидејќи временските услови можат брзо да се променат, а распоредот на летови да биде дополнително изменет. Тие потенцираа дека безбедноста на патниците и екипажите е на прво место и дека сите одлуки се носат исклучиво врз основа на безбедносните стандарди.
Маглата, која цел ден го покриваше Скопје и околината, не влијаеше само врз авиосообраќајот, туку и врз видливоста на некои патни правци низ државата. Иако патниот сообраќај се одвиваше непречено по суви коловози, возачите беа предупредени да бидат повнимателни и да ја приспособат брзината поради намалената видливост на одредени делници.











