При големи жештини, автомобилот е изложен на зголемено оптоварување. Моторот, гумите, сопирачките и каросеријата се особено ранливи. Затоа, ризикот од оштетување значително се зголемува во текот на летото.
Високите температури ја намалуваат отпорноста на материјалот и ги зголемуваат ризиците од поголеми оштетувања на автомобилот. Затоа е потребно моторот да е целосно исправен и чист. Исправниот мотор навремено го отвора термостатот и го вклучува вентилаторот, додека чистиот мотор подобро испушта топлина во околината и подобро се лади.
Очигледно, треба да биде добро снабден со течности кои значат живот, првенствено моторното масло и течноста за ладење. Повеќе моторно масло се лади подобро, па затоа се препорачува маслото да биде блиску до максимумот (на прачката). Течноста за ладење треба да биде во експанзиониот резервоар во средината.
Многумина забораваат дека и акумулаторот бара грижа, без оглед на тоа што не е потребно одржување. Затоа се препорачува да го проверите акумулаторот во сервисен центар пред да одите на патување.
Многумина грешат кога го намалуваат притисокот во гумите во лето. Но, тогаш гумата се извртува повеќе и се загрева побрзо. Така и во лето го користите правилниот притисок во гумите. Бидејќи обично одите на пат со полно оптоварување, напумпајте ги гумите до притисок за целосно оптоварување.
Иако модерните гуми се збогатени со УВ стабилизатори, односно се заштитени од ултравиолетово зрачење, високите температури придонесуваат за оштетување.
Внимателно проверете ја површината на гумата, особено меките странични ѕидови. Проверете ја и внатрешноста. Ако забележите пукнатини или големи оштетувања на гумата, заменете ја. За да се врати изгубената еластичност на гумата по летното „сончање“ се препорачува да се намачкаат со специјално заштитно средство.
Многу луѓе од незнаење не сакаат да го наполнат резервоарот за гориво до горе, бидејќи мислат дека го зголемуваат ризикот од експлозија на резервоарот, иако нема реален ризик. Но, теоретски, полупразен или празен резервоар е поопасен од полн. Имено, автомобилското гориво малку се шири со зголемување на температурата, но затоа интензивно испарува.
Затоа е важна исправноста на отворот за гориво. Така, секогаш кога ќе полните, наполнете го горивото до врвот, но само додека пиштолот за полнење не се исклучи самиот прв пат. Ова ја намалува фреквенцијата на патувања до бензинските пумпи, што заштедува време (и гориво) и ја намалува гужвата на бензинските пумпи.
Исправноста на системот за климатизација значително влијае на ефикасноста на ладењето и пријатен престој во кабината. Тогаш ќе се троши помалку гориво бидејќи моторот го придвижува компресорот, кој го компресира гасовитиот медиум за ладење. Помалата потрошувачка на гориво значи помало загревање на моторот и помало механичко и термичко оптоварување.
Ефикасноста на клима уредот ќе се зголеми со сменет филтер за полен и исчистен испарувач и кондензатор. Важно е да ја поставите внатрешната температура не повеќе од 6°C пониска, бидејќи тоа ќе ја намали потрошувачката на гориво и оптоварувањето на моторот, а исто така ќе го зачува вашето здравје.
Турбополнач е комбинација од турбина и полнач (дувалка или компресор). Турбината се движи од протокот на издувните гасови, а се наоѓа на истото вратило како и полначот и служи за нејзино движење. Загреаните издувни гасови ја загреваат турбината на повеќе од 850°C, а во случај на бензински мотор на над 950°C. Како што се зголемува надворешната температура, се зголемува и загревањето на турбополначот, особено кај моторите кои се засилени со „чип-тјунинг“.
Затоа е важно да се користи целосно синтетичко масло, кое е поотпорно на високи температури, а по големо оптоварување моторот не смее нагло да се гаси. Тогаш циркулацијата на маслото запира веднаш, што го лади турбополначот и може да се карбонизира. Термичкиот удар може да ги уништи заптивките и да го искриви вратилото.