Песната од мемето со Џон Хем го достигна врвот на листата на „Spotify“, 15 години по нејзиното објавување

Точка

22/12/2025

13:29

521

Големина на фонт

а а а

Како што мемето во кое се појавува Џон Хем, со исечок од серија во кој тој танцува, ги освои социјалните мрежи, така и песната што го следи видеото – „Turn The Lights Off“ – се искачи на врвот на листата „Spotify Viral 50“, повеќе од 15 години по нејзиното објавување.

Денс-песната „Turn The Lights Off“ е дело на данскиот диџеј и продуцент Като, заедно со пејачот Јон Норгорд. Оваа верзија на песната првично беше објавена кон крајот на 2009 година, а повторно стана глобално популарна благодарение на виралното ТикТок меме со актерот Џон Хем.

Сè започна со краткиот исечок од серијата на „Apple TV+“, „Your Friends & Neighbors“, во кој Џон Хем се гледа како опуштено танцува во клуб, со затворени очи и целосно препуштен на музиката. Тој кадар корисниците на ТикТок и Инстаграм почнаа да го користат како универзална реакција на мали, секојдневни победи и задоволства – од успешно решени ситници до моменти на чист внатрешен мир.

Иако песната во времето на своето излегување имаше солиден успех во клубовите, никој не можеше да предвиди дека 15 години подоцна ќе стане саундтрак на глобален интернет-тренд.

Како што мемето се ширеше, алгоритмите на ТикТок и Инстаграм дополнително ја „туркаа“ песната кон масовната публика. Десетици илјади видеа го користеа истиот звук, а многу од нив за кратко време собраа милиони прегледи. Паралелно со тоа, нагло порасна и бројот на стримови, поради што песната се најде на врвот на листата „Spotify Viral 50“, а за првпат влезе и на официјалните топ-листи, вклучувајќи ја и „Billboard“ листата во Канада.

Диџеј Като за магазинот „Rolling Stone“ изјави дека „никогаш во милион години не можел да предвиди ваков камбек на својата песна“.


„Ова е толку случајно. Никогаш не мислев дека е можно да се постигне светски хит со песна што сме ја објавиле пред 15 години. Но, еј, ми се допаѓа! Се чувствувам понизно поради сè што се случува и благодарен сум што нешто што го создадовме пред 15 години може да има позитивно влијание врз луѓето денес“, изјави тој.

„Социјалните мрежи навистина можат да им го променат животот на луѓето преку ноќ. Преплавен сум од целото тоа внимание и од новите можности“, порача диџејот.

Веста дека песната го достигна врвот на листата „Spotify Viral 50“ ја прослави така што му се приклучи на трендот и се сними заедно со мемето. Песната досега оствари повеќе од 35 милиони стримови на „Spotify“ откако повторно стана популарна благодарение на мемето, а моментално бележи околу 140.000 стримови дневно на оваа платформа.