"Denza", бренд од средниот премиум сегмент под закрила на кинескиот гигант "BYD", го претстави својот футуристички концепт на спортски автомобил – "Denza Z".
Моделот беше откриен на Саемот за автомобили во Шангај, а станува збор за купе со четири седишта кое донесува низа напредни технологии и најавува нова ера за "Denza" моделите.
Овој автомобил е позициониран како конкурент на легендарниот "Porsche 911".
"Denza Z" се одликува со ниски, спортски пропорции, нагласен преден спојлер и остри предни светла кои му даваат енергичен изглед. Дизајнот е чист и аеродинамичен, а моделот ќе биде достапен и како кабриолет.
Како компактно купе со три врати, "BYD" одлучи "Denza Z" да има изразена силуета што се стеснува од Б-столбот кон задниот дел, нагласувајќи „мускулест“ изглед над задните тркала. Има скриени рачки на вратите и тркала со голем дијаметар кои дополнително го истакнуваат спортскиот карактер.
За разлика од класичните спортски автомобили со "SUS" мотори, "Denza Z" користи „steer-by-wire“ технологија со управување преку вештачка интелигенција. Според производителот, системот овозможува порафинирано и покомфорно управување во секојдневна возачка употреба, со задржување на прецизноста и одзивот при спортско возење на патека.
Во внатрешноста се наоѓа и склоплив управувач, кој, според "Denza", ја зголемува безбедноста при судир и придонесува за футуристички впечаток зад воланот.
"Denza Z" е опремена и со новата генерација на паметно потпирање наречена "Disus-M" – подобрување на претходниот "Disus-Z" систем, пренесува "CarNewsChina".
Станува збор за нов систем за контрола на каросеријата, кој во реално време го приспособува одзивот на суспензијата според условите на патот, со реакции побрзи од 10 милисекунди. Технологијата треба да ја подобри стабилноста и поддршката при високи брзини и остри свиоци, и ќе биде достапна и кај идните модели на "BYD" и "Denza".
Иако техничките спецификации и цените сè уште не се официјално објавени, се очекува почетната цена да надмине 300.000 јуани (околу 40.000 евра). Исто така, со оглед на тоа што новиот "BYD" мотор од 30.511 вртежи во минута веќе е вграден во моделите "Han L" и "Tang L", неговата примена во "Denza Z" не би била изненадување.