"Volkswagen" не можеше да биде во чекор со конкуренцијата уште од скандалот со "Dieselgate"
Поминаа десет години откако "Volkswagen" се мачи да најде нов рудник за злато, откако оној познат како "TDi" почна да дава (пре)малку. Мислеа дека го нашле во Кина, па дури и во електрификацијата, но очекуваниот успех не се оствари. Згора на тоа, продажбата се намалува, а компанијата се соочува со отпуштања и губење на теренот од ривалите.
Сето тоа лично го призна извршниот директор на "Volkswagen", Томас Шафер, додека насобраната толпа ја уверуваше дека има светла иднина за фабриката во Волфсбург.
"VW" признава дека мора да ја „фати“ конкуренцијата и го опишува планот за враќање во форма во наредните години. Планот се вика "Triple A: Accelerate, Attack and Achieve", пренесува "Motor1".
И работите сè уште не изгледаат добро. Најавениот "ID. 1" доаѓа само за една година, а ќе биде поскап од ривалите како што е "Renault Twingo". Да не зборуваме за кинеската конкуренција. Понатаму, новиот "ID. 2" е далеку најмалку една година, а истиот тој "Renault" веќе ja нуди „А-5“.
Производството на "Golf" се сели во Мексико од 2027 година, а деветтата генерација базирана на платформата "SSP" се развива со "Rivian" и ќе биде исклучиво електрична. Има и планови за електричен 'T-Roc", но сето тоа се новитети кои ќе можеме да ги видиме на крајот на деценијата.
Софтверските проблеми го одложија лансирањето на неколку производи во последниве години. Сепак, германскиот производител на автомобили сака да ги заборави и да ги остави настрана тие лоши денови и до крајот на деценијата да стане „технолошки водечки бренд во големосерискиот сегмент“.
"Volkswagen" е една од оние компании што е преголема за да пропадне и ѝ покрај предизвикувачките години, ќе може да го засили темпото доколку успее да го консолидира својот бизнис.