Купувањето половни автомобили отсекогаш било како игра со непредвидлив крај. Автомобилот може да изгледа уредно, но начинот на којшто претходниот сопственик го користел ја одредува неговата иднина и век на траење.
Искусните автомобилски механичари откриваат кои три категории автомобили ги сметаат за најризични.
На прв поглед изгледаат привлечно, но според зборовите на експертите, поголем дел од тие возила преживеале многу стартови на семафор. Нагли забрзувања, нагли кочења, влегување во кривина, сето тоа го „троши“ автомобилот. Дури и доколку конструкциите се направени да издржат такви оптоварувања, во услови на градските патишта последиците се појавуваат брзо.
Многу од купувачите им веруваат на марките со добра репутација. Но, не се сите модели вредни за внимание. Доколку земете автомобил којшто не е официјално присутен на домашниот пазар, после неколку години употребување, резервните делови стануваат сложени и скапи.
Механичарот објаснува дека сопствениците се соочуваат со високи цени на деловите и недостаток на мајстори подготвени да се спуштат во комплицирани поправки.
Нивната репутација често знае да излаже. Според механичарите, поголем дел од пикапите имале тежок работен век, поголем товар, неправилна употреба на погонот на сите четири тркала, интервенции во моторот.
Специјалистите советуваат дека вниманието треба да се насочи на „здодевните“ модели, седани, миниван или средни кросовери.
Сопствениците на таквите автомобили поретко ја оптоваруваат опремата и често ги почитуваат сервисните правила. Како што вели експертот: „Подобро е да имате неугледен автомобил којшто секојдневно ќе го возите без проблем на работа отколку ефектен, но со скриени маани“.