Приказните на Инстаграм повеќе не се исти: Дали ја забележавте оваа голема промена?

Супермен

05/09/2024

20:00

5.125

Големина на фонт

а а а

Гигантот на социјалните мрежи лансира нова алатка која им овозможува на корисниците да оставаат коментари под приказните на нивните следбеници. Само следбениците можат да ги видат овие коментари, а само луѓето што ги следи корисникот можат да остават коментар. Корисниците исто така можат да ја исклучат оваа функција.

Подемот на приватни пораки и затворени групи создаде бран на промени во социјалните медиуми и особено влијаеше на однесувањето на корисниците кои објавуваат активно. Оваа нова алатка, на пример, комбинира две од омилените карактеристики на Gen Z: “Stories и DM“.

„Ако погледнете како тинејџерите го поминуваат своето време на Инстаграм, тие поминуваат повеќе време во DM отколку во Stories, и тие поминуваат повеќе време во Stories отколку на Feed“, рече Адам Мосери, шеф на Инстаграм во подкаст.


„Всушност, во еден момент пред неколку години, мислам дека го ставив целиот тим на Stories на пораки.

Една последица од тоа што корисниците поминуваат повеќе време во пораките на Инстаграм е тоа што има помалку простори за таргетирање на огласувачите преку моќната маркетинг платформа на Мета.


Ако оваа функција може успешно да ги поттикне корисниците да започнат разговори во приказна наместо во DM, тие ќе продолжат да се движат низ приказните што прикажуваат реклами.

Овие коментари постојат како привремени разговори бидејќи приказните автоматски се бришат по 24 часа.


Некои инфлуенсери се возбудени од потенцијалот за градење заедница во приказни и промовирање на повеќе разговори меѓу нивните следбеници.

Инфлуенсерката Анушка Пурохит рече дека сите се возбудени поради оваа функција бидејќи ќе поттикне повеќе јавни разговори.


„Толку долго чекав ваква функција бидејќи секогаш сум растргната околу тоа дали сакам да објавам нешто на мојот Story или мојот Feed затоа што сакам да има дискусија за сè што објавувам“, рече таа.

Инстаграм, исто така, започна да пласира нов дизајн за лајкови на објави. Со новиот дизајн, некои лајкови се појавуваат како лебдечко срце покрај фотографијата на профилот на една личност. Кога корисникот ќе го допре лебдечкото срце, тие се испраќаат во DM за разговор со лицето.



Спонзорирани линкови

Маркетинг
назад до tocka.com.mk