Маск сака да ја „оживее“ одамна заборавената апликација: Една седмица е на чело на Твитер, а повлекува сериозни потези

Супермен

01/11/2022

20:33

5.288

Големина на фонт

а а а

Од потенцијалното откажување од купување, до бројни тужби и конечно преземање, но на приказната за Твитер тука не ѝ е крајот.

Само една седмица откако стана нејзин сопственик, Илон Маск започна да најавува измени на социјалните мрежи кои за цел, барем како што вели милијардерот, имаат да го оживеат работењето на гигантот.

Маск истакнал дека трошоците на компанијата се преголеми и започнал лавина шпекулации за делење откази на платформата.

Имено, доколку треба да веруваме во зборовите на Маск, одамна заборавената апликација за споделување кратки видеа „Vine“, би можела да биде оживеана.


Маск ги упатил инженерите од Твитер да работат на повторно започнување на „Vine“, потврдил во понеделникот извор на познатиот тим.

Акиот, којшто прво ја објавил веста, изјавил дека Маск дал рок до крајот на годинава и дека еден инженер изјавил дека за старата база на кодови на „Vine“ потребно е многу работа.

Ниту Твитер ниту Маск веднаш не одговориле на барањата на инсајдерот за коментар.

Коосновачот на „Vine“, Рус Јусопов, одбил да коментира кога го контактирал инсајдерот, коосновачот Дом Хофман не одговорил пред објавувањата.

Твитер го купил „Vine“ во 2012 година, но го „згаснал“ набрзо потоа односно во 2016 година. Апликацијата била позната по споделувања видеа од шест секунди, пред ТикТок да ги популаризира видеата со кратка форма.

Основачот и извршен директор на Твитер, Џек Дорси, објавил на Твитер претходно годинава дека затворањето на „Vine“ му е најголемото жалење.


Маск ги најави своите намери во понеделникот во анкета на Твитер прашувајќи ги корисниците „дали да го врати Vine?“. Од понеделникот попладне имало над 4 милиони гласови, од кои над 69 отсто одговориле со „да“.

„MrBeast“, популарниот јутјубер, одговорил на анкетата: Доколку тоа го направите и би се натпреварувале со ТикТок, тоа би било смешно“.

Кога Маск прашал „што би можел да направиме да биде подобро од ТикТок“, MrBeast одговорил „да го отежнеме копирањето“.

Апликацијата ТикТок брзо „растеше“ во текот на пандемијата, што го наведе ривалскиот Инстаграм да усвои и некои работи и да се фокусира на функциите како што се reels. Минатата година ТикТок изјавил дека има милијарда глобални активни корисници.

Но, исто така се соочил со загриженост за приватноста и националната безбедност во врска со својата кинеска матична компанија „BiteDance“ и привлече внимание кај администрацијата и поранешниот претседател Трамп, но и администрацијата на претседателот Бајден.



Спонзорирани линкови

Маркетинг
назад до tocka.com.mk