Блејк Чендли го напушта TikTok по реорганизацијата на компанијата, која се соочува со краен рок до 5 април за да се согласи да ги продаде своите операции во САД.
Во исто време, најмалку осум клучни директори го напуштија TikTok поради зголемените притисоци и предизвици.
Во услови на големи превирања во TikTok, извршниот директор задолжен за глобалната продажба на реклами, Блејк Чендли, одлучи да се повлече од својата позиција. Овој потег е дел од пошироката реорганизација на компанијата, која се соочува со итен рок да ги продаде своите операции во САД до 5 април, кога се очекува да се постигне договор со потенцијалните купувачи.
Блејк Чендли, кој го води глобалниот сектор за рекламирање на TikTok од 2019 година, сега ќе ја преземе советничката позиција во компанијата. Пред да се приклучи на TikTok, Чендли беше клучна фигура во Facebook. За време на неговата кариера во TikTok, постигна значителен успех во глобалната експанзија на продажбата на реклами. Иако се повлекува од активна менаџерска улога, неговиот тим за глобални деловни решенија ќе се спои со технолошкиот тим за монетизација, а Вил Лиу ќе го преземе раководството на целиот тим на 1 април.
„Поставивме амбициозни цели за 2025 година“, нагласи Чендли во интерен меморандум. Тој исто така подвлече како TikTok постигна исклучителни резултати во светот на рекламирањето, со најбрзо растечка платформа во Кина.
Во 2025 година, TikTok цели на раст на приходите од реклами од дури 50%, што ја покажува амбицијата и решеноста на компанијата да продолжи со својот подем, и покрај растечките предизвици.
Промените на врвот на TikTok не запираат само со Чендли. Пред неговото заминување, најмалку осум други клучни директори, вклучувајќи го и шефот на музичкиот оддел Оле Оберман, ја напуштија компанијата или најавија заминување.
Овие промени ја одразуваат загриженоста кај раководството на ByteDance, кое се соочува со предизвиците за управување со брзиот раст, внатрешните несогласувања и зголемениот регулаторен притисок.
Под притисок на администрацијата на Трамп, TikTok долго време е под лупа од американските власти, а притисокот ескалира по извршната наредба на поранешниот претседател Доналд Трамп, која бара продажба на американските операции на компанијата за да може апликацијата да продолжи да работи на територијата на САД.
Oracle Corp. моментално е еден од водечките кандидати за преземање на операциите на TikTok во САД. Шпекулациите сугерираат дека, со продажбата, TikTok би можел да ја задржи контролата врз својот алгоритам, додека американските партнери, како што е Oracle, ќе преземат малцински удел и ќе воведат безбедносни гаранции.
TikTok се наоѓа на пресвртница. Соочени со драматични промени во управувањето, зголемени регулаторни предизвици и клучниот рок за продажба, прашањето е дали најбрзо растечката социјална мрежа во светот ќе може да ја преживее целата оваа турбуленција.
Дали овие промени ќе бидат доволни за да се обезбеди платформата на американскиот пазар и да се задржи нејзината доминација во светот на рекламирањето? Само времето ќе покаже.