Воведувањето надомест за новите корисници на платформата „X“ претставува значаен чекор во стратегијата за сузбивање на ботови и неавтентични содржини на платформата.
Илон Маск најави воведување „симболичен надомест“ за новите корисници на социјалната мрежа „X“ кои сакаат да објавуваат содржини.
Оваа мера која за цел има ограничување на автоматизираните и неавтентични активности, би можела значајно да ја смени динамиката на интеракција на оваа популарна платформа.
The policy was initially being tested to help reduce spam and improve the experience for users overall.
— X Daily News (@xDaily) April 15, 2024
Маск на својот профил објаснил дека воведувањето на малиот надомест за новите профили е „единствениот начин“ за запирање на „навалата на ботови“ кои лесно ги поминуваат стандардите на верификација како што се „CAPTCHA“ тестовите.
Оваа одлука доаѓа во момент кога „X“ ја зголемува борбата против спамот, најавувајќи и големо чистење на спам профилите, што би можело да влијае на бројто на следбеници кај постоечките корисници.
Дополнително, Маск го изнел планот според кој новит епрофили би имале можност д аобјавуваат бесплатно после три месеци постоење, што би можело да предизвика отпор меѓу корисниците кои навикнале на непосредна интеракција.
Оваа промена доаѓа после неодамнешниот експеримент во Нов Зеланд и на Филипините каде новите, неверификувани корисници морале да плаќаат по еден долар годишно за да можат да ги користат сите функции на платформата.
Part of what makes X special is that anyone can just post without paying
— Whole Mars Catalog (Supervised) (@WholeMarsBlog) April 15, 2024
We definitely need to stop the bots, but what about having the option to pay OR do something extremely computationally expensive (like mining some dogecoin or something) https://t.co/F1FGNsYU5S
Во контекст на вештачката интелигенција „X“ минатата година ја ажурирал својат аполитика, дозволувајќи им на корисниците јавни објави за тренирање на алгоритмот на машинското учење.
Компанијата на Маск за вештачка интелигенција „xAI“ исто така планира да користи објави од социјалната мрежа „X“ за обука на своите модели, вклучувајќи го и неодамна претставениот четпот којшто сега им е достапен на премиум корисниците.