Одбери категорија:

Дијана Бадаровска, Бренд Менаџер во Пирин Експорт: Нудиме функционални и модерни решенија на сауни и хидромасажни кади

„Како фирма гледаме секогаш да ги пратиме најновите светски трендови и да носиме што е можно повеќе новитети на нашиот пазарот. Бараме едноставни, модерни решенија кои се квалитетни и фунционални“, вели Дијана Бадаровска, Бренд Менаџер во Пирин Експорт. Во продолжение прочитајте го целото интервју:

Прочитај повеќе

13 години постоење на маркетинг агенцијата „My Marketing“ - Разговор со директорот Милан Глишиќ

Одбележувањето на тринаесетгодишнина од постоењето на една компанија е големо достигнување само по себе, разговаравме со Милан Глишиќ, директор на маркетинг агенцијата My Marketing Скопје, за она што значи одбележување на повеќе од една деценија во оваа индустрија, причината за создавање на маркетинг агенција и претприемaчкиот дуx.

Прочитај повеќе

Интервју со Радмила Димова: Големите брендови имаат голема улога во општеството - Да направиме место за разбирање, емпатија и дигитален оптимизам

Живееме во дигитално време, поврзани повеќе од кога било досега. Бизнисите и општествата се поврзани, живееме во паметни домови и градови, комуницираме, се забавуваме, споделуваме и работиме дигитално. Имаме технолошки алатки коишто ни даваат нови перспективи и можности. Но дали сме вистински поврзани? Многу истражувања покажуваат дека сè повеќе се затвораме и се изолираме и сè посклони сме кон конфликти и нетолеранција.

Прочитај повеќе

Интервју со Марјан Јовчевски од КТМ „Енерџи Солушн“: Со зелената енергија нема да има потреба од користење на термоелектраните кои се преголеми загадувачи

Македонија од енергетски зависна држава од електрична енергија, за само три години, се појави како лидер во производство на зелена енергија, претежно добиена од сонце која е најеколошката енергија во моментов.

Прочитај повеќе

Сандра Атанасов, Македонка во Словенија: Приказна за еден остварен сон

Од секогаш сум сакала нешто повеќе, а тоа ми го понуди Словенија. Не само во образованието, туку и во сегашната работа и животот тука, во Копер, во еден систем кој нуди можности за добар живот, сигурност и напредок.

Прочитај повеќе

Јосифовска-Спасовска: За врсничкото насилство треба да зборуваме и заеднички да го решаваме

Децата и младите во Македонија уште од најрана возраст се соочени со физичко, вербално, психичко, социјално и сајбер-насилство. Сето ова може да се вброи во категоријата „булинг“, како што поновите генерации го нарекуваат врсничкото насилство. За да го зголеми интересот на јавноста за овој огромен проблем, „Макпетрол“ ја подготви и ја реализира општествено одговорната и едукативна кампања „Крени глас против врсничкото насилство“.

Прочитај повеќе

Мунавар Ахмед на првиот HR Weekend во рамки на Weekend Media Festival 2023: Како искусните тимови работат ефикасно, но и хумано?

Во рамки на 16-тиот Weekend Media Festival од 21 до 24 септември ќе се одржи првиот HR.Weekend фестивал наменет за сите професионaлци од областа на човечки ресурси, лидери за човечки потенцијал, работодавци и претставници на компании, како и сите заинтересирани за развој и примена на иновативни стратегии во управување со човечки ресурси.

Прочитај повеќе

Перица Голомеиќ од Рагуза Груп: Во ресторанската индустрија, доследноста е една од клучните ставки за успех

РАГУЗА ГРУП прославува 30 години постоење. Со богата историја, почнувајќи од скромни почетоци, рестораните во склоп на РАГУЗА ГРУП прераснуваат во исконски дестинации за прославување на најубавите моменти од животот. Посветеноста и напорната работа сите овие години се доказ за успешноста на угостителските објекти на Рагуза Груп.

Прочитај повеќе

8-Мартовски Точка специјал со Дијана Стојковска - мајка, сопруга и сопственичка на My Dealer: „Нека не ве демотивираат поразите - тие се животна лекција“

По повод 8 март, Меѓународниот ден на жената, ве запознаваме со Дијана Стојковска, сопственичка на „My Dealer“. Не случајно ја споделуваме со вас нејзината приказна токму на овој ден - Стојковска е симбол за храброст, упорност, посветеност и решителност.

Прочитај повеќе

Интервју со Рафаела Ортнер: Вистинската ESG стратегија не е што прави компанијата со парите кои ги создава, туку како компанијата ги создава парите

Американската Стопанска Комора во Северна Македонија (АмЧам), беше домаќин на конференција посветена на важноста на “ESG” критериумите (животна средина, општествени прашања и управување), истакнувајќи го нивното влијание во долгорочната одржливост на бизнисите. Конференцијата под мотото “Embracing ESG”, во организација на ја пренесе пораката дека ESG концептот се наметнува како суштински во креирањето на дополнителна вредност и развој на бизнисот, пристапот до свеж капитал и добрата репутацијата, но истовремено претставува и неопходност во управувањето со ризиците и држењето чекор со новите деловни трендови и регулативи.

Прочитај повеќе

Употребата на отпадот како интегрален дел од циркуларната економија може да ја намали неодржливата експлоатација на природните ресурси - Интервју со Бојана Станојевска Пецуровска од Центар за климатски промени

Добро познат факт за сите нас е дека дел од отпадот кој го произведуваат домаќинствата и индустријата може да се рециклира. Меѓутоа, рециклирањето претставува само една од можностите за справување со отпадот.

Прочитај повеќе

Интервју со Тодорка Сајкова - заврши Мовембер акцијата на Прилепска Пиварница

Прилепска Пиварница, како една од општествено одговорните компании во нашата земја, во месец ноември организираше хуманитарна акција по повод Мовембер. Во продолжение може да го проследите интервјуто со бренд менаџерката за пиво на Прилепска Пиварница, Тодорка Сајкова.

Прочитај повеќе


Точка интервју со Нина Неданоска од Шпаркасе Банка: „Штедењето за иднината е еден од клучните аспекти на финансиското здравје“

Стабилноста, довербата и долгорочната компонента се основните начела во работењето на Шпаркасе Банка која силно верува во себе и своите клиенти, гради партнерски однос, нуди финансиски можности и социјална инклузија преку своето редовно работeње и општествено одговорните проекти.

Прочитај повеќе

Жените во А1 Македонија - Ана Богдановска: Успехот ме мотивира, а задоволството е уште поголемо кога триумфот го прославуваме со тимот

Телекомуникацискиот сегмент се повеќе добива жени во своите редови. Оваа област некогаш привлечна и “резервирана” само за мажите , се повеќе станува привлечна и за жените кои ја освојуваат несомнено брзо и со голем квалитет. Една од нив е и Ана Богдановска од А1 Македонија со која разговараме за нејзините почетоци во кариерата како магистар за безжични и мобилни мрежи, искуствата и развојот во кариерата.

Прочитај повеќе