Одбери категорија:

Интервју со Рафаела Ортнер: Вистинската ESG стратегија не е што прави компанијата со парите кои ги создава, туку како компанијата ги создава парите

Американската Стопанска Комора во Северна Македонија (АмЧам), беше домаќин на конференција посветена на важноста на “ESG” критериумите (животна средина, општествени прашања и управување), истакнувајќи го нивното влијание во долгорочната одржливост на бизнисите. Конференцијата под мотото “Embracing ESG”, во организација на ја пренесе пораката дека ESG концептот се наметнува како суштински во креирањето на дополнителна вредност и развој на бизнисот, пристапот до свеж капитал и добрата репутацијата, но истовремено претставува и неопходност во управувањето со ризиците и држењето чекор со новите деловни трендови и регулативи.

Прочитај повеќе

Употребата на отпадот како интегрален дел од циркуларната економија може да ја намали неодржливата експлоатација на природните ресурси - Интервју со Бојана Станојевска Пецуровска од Центар за климатски промени

Добро познат факт за сите нас е дека дел од отпадот кој го произведуваат домаќинствата и индустријата може да се рециклира. Меѓутоа, рециклирањето претставува само една од можностите за справување со отпадот.

Прочитај повеќе

Интервју со Тодорка Сајкова - заврши Мовембер акцијата на Прилепска Пиварница

Прилепска Пиварница, како една од општествено одговорните компании во нашата земја, во месец ноември организираше хуманитарна акција по повод Мовембер. Во продолжение може да го проследите интервјуто со бренд менаџерката за пиво на Прилепска Пиварница, Тодорка Сајкова.

Прочитај повеќе


Точка интервју со Нина Неданоска од Шпаркасе Банка: „Штедењето за иднината е еден од клучните аспекти на финансиското здравје“

Стабилноста, довербата и долгорочната компонента се основните начела во работењето на Шпаркасе Банка која силно верува во себе и своите клиенти, гради партнерски однос, нуди финансиски можности и социјална инклузија преку своето редовно работeње и општествено одговорните проекти.

Прочитај повеќе

Жените во А1 Македонија - Ана Богдановска: Успехот ме мотивира, а задоволството е уште поголемо кога триумфот го прославуваме со тимот

Телекомуникацискиот сегмент се повеќе добива жени во своите редови. Оваа област некогаш привлечна и “резервирана” само за мажите , се повеќе станува привлечна и за жените кои ја освојуваат несомнено брзо и со голем квалитет. Една од нив е и Ана Богдановска од А1 Македонија со која разговараме за нејзините почетоци во кариерата како магистар за безжични и мобилни мрежи, искуствата и развојот во кариерата.

Прочитај повеќе

Лидија Петрушевска, регионален оперативен менаџер на обложувалниците Sport Life: Успешна жена во „машки спорт“

„Sport Life“ е рангирана меѓу најголемите 100 компании во земјава, воедно е домашна компанија со 20 годишна традиција на пазарот на игри на среќа, која брои над 900 вработени. Една од нив е и Лидија Петрушевска, мајка на три прекрасни деца, која живее и работи во Куманово, и е на позицијата регионален раководител во рамките на оперативниот сектор на компанијата. Вели дека ја сака својата работа поради нејзината динамичност, контактите со луѓето, но и поради поддршката на компанијата, која и дава сигурност и можност да го развива своето знаење преку стипендирањето на нејзините студии.

Прочитај повеќе

Интервју за Точка со Лиу Ганг - Скофилд, генерален менаџер на Huawei Consumer Business Group за Бугарија и Северна Македонија

„Мислам дека светот сѐ повеќе и повеќе е воден од „искуството“, а не од спецификациите. Се разбира, компјутерската моќ е основа за помоќно искуство, но не кажува сè. Има многу различни видови на купувачи и тоа го прави бизнисот интересен. Тешко е да се дефинира „просечниот“. Но, јас навистина верувам дека за сите нив искуството со одреден производ, како и искуството со цел екосистем, треба да остане во срцето на развојот на производот и позиционирањето на пазарот“, вели Лиу Ганг - Скофилд, генерален менаџер на Huawei Consumer Business Group за Бугарија и Северна Македонија.

Прочитај повеќе

„Ин маркетинг“: Социјалните мрежи навидум се едноставни, но колку повеќе ги проучувате доаѓате до информации клучни за бизнисот

Николета Синадинова и Ивана Бакрачевска веќе четири години заедно раскажуваат една успешна приказна на пазарот на маркетинг. И двете се основачи и сопственички на маркетинг агенцијата „Ин маркетинг“, која покрај тоа што ги нуди сите маркетинг услуги, особено е специјализирана за развој на бизнисите со користење на социјалните мрежи, кои се се помоќна алатка поради нивната масовна употреба.

Прочитај повеќе

Маријан Салзман ги открива трендовите за 2022 година

Една од најуспешните жени во светот на маркетингот, Маријан Салзман претстави 22 тренда за следната година.

Прочитај повеќе

Интервју со Милкица Ѓеринска, Пивара Скопје – златен партнер на 4-та годишна конференција за е-трговија

Дел од поддржувачите на овогодинешната конференција за е-трговија е и Пивара Скопје како наш златен партнер.

Прочитај повеќе

Игор Лештар: Со стратешки партнер како „Арикома“ го носиме „Сеавус“ на следното ниво на развој

На почетокот на декември една од најуспешните компании во ИКТ-секторот во нашата земја, „Сеавус“, ја купи нaјголемиот ИКТ-холдинг во Чешка, Групацијата Арикома, која е дел од Групацијата ККЦГ на Карел Комарек.

Прочитај повеќе

Емилија Зографска за „A1 Drive-in кино“ во Македонија: Drive-in кината се враќаат на голема врата токму заради пандемијата

Во време на пандемија на коронавирус, љубителите на филмските остварувања стануваат особено носталгични по „големото платно“ и магијата на седмата уметност која најдобро се доживува преку кино атмосферата со сите нејзини каратеристики.

Прочитај повеќе

„CAMMEO“ – Најдоброто такси во регионот започнува со превоз на патници во Скопје

Стефан Николиќ е Извршен Директор на Cammeo Група Македонија, кој доаѓа на оваа позиција од висока менаџерска функција од Банкарскиот Сектор, при што, со амбициозен план и дефинирана стратегија, како и know how и поддршка од Cammeo Групацијата која работи во 5 држави и повеќе од 40 градови, верува во целосен успех на Cammeo на Македонскиот пазар.

Прочитај повеќе

Драгана Нешовска: Модната индустрија беше една од најпогодените, потрошувачите нѝ побараа поинакво шопинг искуство

Во изминатиот период забележавме големи промени во начинот на работа кај многу од локалните бизниси. Како едни од најпогодените од пандемијата, бизнисите од модната индустрија исто така мораа брзо да се адаптираат на новите услови. Тешките одлуки беа неизбежни, и дигиталната трансформација задолжителен чекор кон опстанокот.

Прочитај повеќе